دبیرکل جنبش انصار الله یمن ضمن انتقاد از شورای امنیت به علت خودداری از اقدام فوری در حمایت ازمردم غزه، تأکید کرد که آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی بر تداوم نسل‌کشی در نوار غزه اصرار دارد.

آمریکا مصمم است نسل‌کشی در نوار غزه را ادامه دهد

به گزارش قدس آنلاین ، دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات کشورش و منطقه به‌ویژه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حمایت نیروهای یمنی از ملت مظلوم فلسطین سخنرانی کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در این سخنرانی گفت: مردم مظلوم فلسطین در غزه برای بیستمین هفته است که سخت‌ترین و دشوارترین رنج‌ها را به علت تجاوز رژیم صهیونیستی متحمل می‌شوند. رژیم اشغالگر انواع مصادیق نسل‌کشی از جمله کشتار و گرسنه کردن را مرتکب شده است.

وی ادامه داد: آمریکا مصمم است که نسل کشی در غزه را با سلاح‌هایی که برای رژیم صهیونیستی تهیه می‌کند، ادامه دهد و بر سیاست این رژیم در گرسنه‌کردن ساکنان غزه سرپوش می‌گذارد. اکثر کشورها، رژیم‌ها و دولت‌ها ایستاده‌اند و نظاره‌گر اوضاع غزه هستند و حتی برخی از آنها موضع همدستی و حمایت پنهانی از دشمن اسرائیل را پیش گرفته‌اند. شورای امنیت هم فقط به خاطر منافع برخی کشورها به ویژه آمریکا هیچ حرکتی نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.